IGRAONICA PLAY AND FUN II- BRZEIGRAONICE01 HANDE MADE

POZDRAV DRUGARI,
nekako pogledah danas blog i shvatih da mnogo lepih stvari nisam postavila niti se vide ,
a bilo je pomaka ..bilo je puno novina ..bilo je svega ..
negde sam pomislila u vreme kad je nastajala da mi je dosta svega da ne zelim vise nista od ovoga sto sam radila i da je vreme da krenem dalje ...to je bilo u to vreme ..a tesko je nastala iz mora problema i trzavica ..nastala je jedna moram reci posebna igraonica ,potpuno novi pristup,potpuno nov nacin odnosa prema izgledu igraonice ,povratak osnovnim stvarima  i stavovima ..da smo deo prirode ..i povratak prirodnim materijalima koliko god to normativi dozvljavaju ..negde mislim da je nastanak ove igraonice bio moja tacka na sve prethodno ..novitet koji je pomerio pristup izgledu igraonice ,kao i nameni ...hm...
elem dosta sam pricala ,zelim da se zahvalim svima koji su doprineli da ona izgleda ovako kako izgleda ..hvala:)

















 

Популарни постови