osnovni preduslovi za OPREMANJE I OTVARANJE DECIJE IGRAONICE

Ovo je cesto postavljano pitanje.
Mnogi od vas kad krenu da razmisljaju o otvaranju decije igraonice ,obicno ne znaju nista o toj temi i budu bombardovani raznim pogresnim informacijama,u zavisnosti sa kim od ponudjenih firmi na internetu pricaju,i kakav je interes svake od njih.Pa sam u skladu sa tim, (a ne na stetu svoje konkurencije )jednostavno zelela da ovu temu pojasnim i olaksam odluku o otvaranju ili ne otvaranju decije igraonice.
postoje cetiri osnovna pravila o kojima treba voditi racuna :

1.MESTO IGRAONICE-LOKACIJA
2.OPREMA U IGRAONICI
3.OSOBLJE KOJE RADI U IGRAONICI
4.MARKETING-REKLAMA


1. MESTO IGRAONICE-LOKACIJA
----------------------------------------------------
Kad krenete da odabirate mesto gde cete da otvorite igraonicu,potrebno je da vodite racuna o ove tri stvari:
da je lokal u uzem centru stambenog jezgra ,da ima dovoljno osnovnih skola,ili vrtica,da ako je moguce,ima otvoren prednji front u staklu,da ima dovoljno parking mesta za roditelje,da ako postoji mogucnost,ima pred prostor za bastu ili sedenje ispred lokala.
u zavisnosti od oblika prostora bice formirana cena za izradu decije igraonice,prakticno:
ukoliko je prostor pravougaonog ili kvadratnog oblika,jednostavnih linija,cena opremanja ce biti niza,a ako je prostor nepravilnog oblika,sa razlicitim visinama,plafonskim,zidnim,podnim...cena ce u mnogome zavisiti od toga.
posebnu paznju treba obratiti na opremljenost prostora i stanje prostora ,odnosno koja ce vasa ulaganja biti da bi se prostor prilagodio vasim potrebama i zamislima.

2.OPREMA U IGRAONICI
----------------------------------------------------
Ovo je vrlo osetljiva tema i u zavisnosti od vasih zelja ali i mogucnosti morate razmisljati u dva pravca:
KAKAV EFEKAT I IZGLED ZELITE DA POSTIGNETE ,KOJA JE CILJNA GRUPA POSETILACA KOJE ZELITE U VASOJ IGRAONICI,KOJE SU VASE FINANSIJSKE MOGUCNOSTI,I NAJBITNIJE DA NE LICITE NA DRUGE IGRAONICE!POSEBNOST JE IMPERATIV U OVOM POSLU!
Tako da mozete se odluciti za jednostavna resenja vezana za kavez i pratecu opremu a akcenat staviti na neke dodatne elemente koji mogu dati odredjeni pecat posebnosti vasem prostoru i ovo je svakako jeftinija varijanta,
ili odluciti se za projektovanje prostora i opreme prema vasem prostoru,bez upotrebe vec vidjenih elemenata i time dozvoliti sebi da se na poseban nacin bavite prostorom,sto je opet skupa varijanta.
Ali ono sto je bitno .svaka posebnost ili drugaciji prilaz ,razlicitost od drugih je siguran nacin da cete uspeti.
postoje dva pristupa projektovanu prostora:

ne agresivan-
------------------------
igraonice koje odisu neznoscu ,jednostavnim i edukativnim elementima,za provlacenje i igru gde je akcenat stavljen na nezne boje ,niske elemente i prosto za igru ,gde se osoblje bavi decom ,i gde je jednostavnost imperativ.gde postoje i prostori za izvodjenje predstava za decu ,raznih skolica i edukativnih grupa sa raznim sadrzajima.

agresivan pristup-
-----------------------------
gde se igraonice projektuju kao prostor za igru dece na osnovu ekstremnih prepreka ,skakanja trosenja energije u svakom smilu i gde nije potrebno da osoblje bude previse upuceno u zabavljanje dece vec samo posmatra i pazi na bezbednost.takve igraonice su uglavnom zastupljene u velik trznim centrima gde se zeli postici efektnost prostora i gde se zele privuci deca svih starosnih grupa od 2 do 14 godina .
takve igraonice obicno su tematski ispracene i ulaganje u takve igraonice je jako veliko,ali se i jako brzo isplate.

OSOBLJE U IGRAONICI:
---------------------------
devojke i momci za rad u igraonicama moraju da budu komunikativni ,brzi ,uvek nasmejani ,da imaju nacina da ostvare dobru komunikaciju sa decom ,da su usresredjeni na svoj posao i da vole decu .
ako nisu takvi ,uzalud vam je sav trud ,sve je unapred propalo.niko ne voli namrstene ili zavucene u cosak za vreme rodjendana da kucaju poruku ili obave hitan razgovor za nekim ,sto sam videla u jednoj svojoj igraonici.
a pri tom nisu vodili racuna o higijeni igraonice ,deci i pre svega o svom poslu.radnik mora i da vam pazi opremu,preskupo ste je platili da bi njihovom ne paznjom bila ostecena ,deca moraju da znaju sta smeju a sta ne i to vrlo jasno.

MARKETING -REKLAMA
pozeljno je da sve krene onog trenutka kad resite da otvorite igraonicu .dobra ponuda ,odlican izbor programa za rodjendane ,unapred odredjena dinamika organizovanja skolica i predstava ,organizovane posete vrtica takvim programima
reklamiranje na radiju,tv,bilbordima ,su neki od nacina da ostvarite svoj cilj,ali najbitnija reklama su VASE ZADOVOLJNE MUSTERIJE!!!
to zapamtite i time se vodite ,jedna preporuka vredi kao sto reklama !!!

nadam se da sam vam bar malo pomogla da se odlucite ili ne odlucite.da sam vam nekako uspela da priblizim nacin rada i razmisljanja...zelim vam da svaku igraonicu koju otvorite dovedete do savrsenstva i jako dugo radite u njoj.znajte da je to crnacki posao ,da zahteva jako puno vremena i puno energije .ali zadovoljstvo na licima dece i roditelja koji su bili kod vas je nemerljivo i jedina prava satisfakcija za vase ulaganje i trud .SRECNO!!!

Популарни постови